Saturday, February 17, 2007

Едно неизпратео писмо..

Няма да почвам със "здравей", няма и да те питам как си..
Защо ти пиша ли? Не от страх да кажа каквото имам, а за да нямаш възможност да ме прекъсваш с обичайните си въпроси как? защо? и кога?
Искам да ти кажа нещо много простично, но и много трудно за казване..в никакъв случай обаче не може да ме убедиш, че това е прибързано и необмислено... Всично е точно и на място, разгледано от всички възможни страни.. И вече сигурно се питаш за какво става въпрос.. Ами за нещо, което хората забравят да си казват или пък го повтарят докато то не загуби своя смисъл..затова аз го казвам само веднъж..

ОБИЧАМ ТЕ!

Това е! Без овъртания и заобиколки..
И понеже те познавам ще ти угодя на въпросите, които в този момент нахлуват в главата ти..
Защо ли?
Ами защото ти ми вдъхна куража да живея без срам!
Ти ми даде силите да се боря!
Ти ме научи, че човек винаги, ама винаги трябва да знае какво иска и трябва да се бори за него въпреки, че ти не се бори да вземеш това, което вече беше твое!
Защото ми подари усмивки..хиляди усмивки!
И още нещо.. smile.gif

Знам, че ти няма да ме обичаш както ме обичат сега!
Знам, че ти няма да ми угаждаш, колкото ми угаждат сега!
Знам, че не би умрял за мен както други биха го направили!
Знам, че не се бори за мен, както аз за теб!
Знам, че няма да направиш за мен жертвите, които аз направих за теб!
...

И въпреки това ТЕ ОБИЧАМ! И въпреки това не мога да спра да страдам за теб..не мога да те зачеркна от живота си и не мога да си позволя да забравя това, което е в главата ми! Не мога, защото не искам! Изтрих сълзите си и преглътнах всичко, но няма да забравя!

...................................

Светът се оказа против теб.. защитавах те с всички сили и си измислях какво ли не за да те оправдавам както пред другите така и пред себе си, но вече не ми остана търпение..може би само малка капка от него. Живота е гаден и несправедлив, но е такъв какъвто си го направиш ти..един приятел ми го каза.. Не се сърдя вече на себе си за това което направих, защото ако аз не свърших моята част, то ти направи същото с твоята. Не се оправдавай с обстоятелствата. Ти беше този, който си позволи да забрави!!! И сега ще ти кажа само едно:

МРАЗЯ ТЕ!

..защото ме накара да те обикна толкова много!

No comments: