Saturday, February 17, 2007

Това е една стара история, но просто искам да не я изгубя някъде в нетрайното нет пространство и затова мисля да си я сложа и тук в блога..
Стара история започнала с едно мое ЛС към един приятел и завършила с неговото побликуване в неговият блог с неговите коментари по всичко...
От тогава мина много време и мног онеща се промениха..такива, които не смятах, че могат да се изменят..но живота е непредвидим и все пак аз си пазя този малък спомен... Защото всичко свързано с мечтите ми е безкрайно ценно..и щом мечтая значи живея, но така или иначе често ще се говори за мечти в този блог..


"
*Добър ден! Аз ще ви разкажа една история за мечти,но написана от друг. Само,че малко по-тихо,защото аз самият вече едвам чувам мислите.Та тая история за мечти е истинска. Даже се надявам някога да стане любима и на дъщеря ми.



11 април 06...
Вече близо 4 месеца,не мога да отговоря...препрочел съм го много,много пъти.
Просто не намирам подобаващи думи.Не намирам достоини редове за отговор...трудно ми е.
Толкова истински е написано...нарочно сякаш е толкова прозаично...


ATHEM:

Какво е да мечтае човек?
Какво е да се сбъдне една мечта?
А когато мечтата си отиде? Разочароваме ли се? Плачем ли? Потъваме ли в размисли защо я няма вече?
А забелязваме ли липсата й изобщо?
А с страшно ли е да мечтаем? Забранено ли е? Носи ли утеха в този скапан свят?
Кой разби мечтите ми на пух и прах? Помисли ли той за мен?
А как да осъществя моята мечта? Как да я направя жива? Как да я изкарам от главата си и да я споделя с околните? Как да намеря сили в себе си за нея?
А има ли Министерство на Мечтите и желанията? А плаж на мечтите? А улица на мечтите? А сбъдват ли някъде там мечтите ни? Искат ли нещо в замяна на тяхното изпълнение?

Страх ме е от мечтите..страх ме е, че няма да ги осъществя..страх ме е, че може да не ме направят щастлива когато се изпълнят...страх ме е, че след време ще забравя как се мечтае...страх ме е някой да не ми открадне мечтата и да не я сбъдне преди мен..

Мечта= 1.Създадена от въображението представа за нещо 2.Предметът на желанията и стремежите ( за първи път поглеждам в тълковен речник какво значи мечта)
И се разочаровам от това, което пише..убива всякъв вяра в малкото вълшебство, което е останало на този свят ..Някой трябва да ни научи как да мечтаем и това да ни прави щастливи..

Цитат:
Нима това са чудеса? Всъщност не са - това са мечти - сбъднати някак след някакви усилия. Защото няма усилия, които да са хвърлени на вятъра - няма пропилени мечти - не може да има! Мечтите просто не обичат границите, в които ги затваряме! Единствено тези, които освободим (понякога дори от себе си) имат своя шанс да се случат наистина.
Мечтите стигат точно до там, докъдето ти им разрешиш да стигнат - и няма никакво значение дали можеш или не можеш да си позволиш Мерцедес, приятелство, пътуване, докосване или… целувка… Има значение единствено дали можеш да си позволиш да мечтаеш, че го заслужаваш.


За толкова малко време колко много глупости написах...просто ми се щракаше по клавиатурата..просто исках да напиша на някого какво прочетох в последния час и какво ми се върти из главата..
Най-лошо е когато ти напира да говориш, а на среща няма никого..затова сега пиша..защо на теб ли? Защото смятам, че само ти можеш да разбереш какво съм написала! Защото мисля, че само ти може да ми отговориш на въпросите в главата! Защото ти ме подтикваш да мечтая докато всички покрай мен спят без мисли и живеят в гадната реалност, която аз както си разбрал не обичам!


Библиотеката на мечтите
автор: kali

Регистрирах те в сърцето си
ти си първия във картотеката
толкова самотни дни пих отровата сама
никой не влизаше в библиотеката
на моите прашасали мечти.

Дори не съм те чакала
един отчаян ден вратата се отвори
очи закрих, защото пак бях плакала
не вярвах, че в душата огънят ще се повтори
душата ми ти проговори...

Прочете всичките ми книги
избърса ги от минали следи
в сърцето ми надежда посади...

искам още много неща да ти кажа..дори да ти се сторят глупави, безмислени бръщолевения...но сега ще спра, защото ще ти омръзне да четеш ..Enjoy

За *****
От Дани
Пожелай си капка свободно време само за себе си...





Това е...тя го е казала.
Казала го е И за Вас.
Аз само имах честта да бъда първият изумен...

Дани..ти писа,че ако не бях аз..можеше да не останеш във тези форуми.
Не не е така...спомни си какво ти казах.
Че ти просто ще намериш своето място тук,няма как да останеш незабелязана..аз бях къслетлията ,който те заговорили още като нямаше и мнение.

По-добре мъртъв...отколкото сам smile.gif

По-добре мъртъв...отколкото без ме...

Какво би ли казала Алиса... ако всъшност знаеше,че във всеки път може да откриеш по миг(а 2 мига..а кой ли ги брой) мечта.По-кой ли би поела..към малките,но по-лесно постижимите..или към голямата,но недостижимата.Кажи ми,коя мечта е малка..а коя голяма тогава?
Или какво?


Нима да не мечтаеш няма значение?


Ще си пожелая...
...и мечти ще имам.


Поклон.

Кажи ми...а ти чувала ли си звука на подрънкващи в доба мечти?


Георги...
...ще ми зашиеш ли джобчето та да не изпадат?
"

No comments: